Logo Salomó

Salomó

Tarragonès

Ets a: Portada > Notícies > Subvenció DiputaciÃ...

16/11/2016

Subvenció Diputació de Tarragona

Subvenció de la Diputació de Tarragona per al finançament d'actuacions de protecció de la salut pública per a la gestió d'espècies plaga i espècies invasores en espais urbans i periurbans i recollida d'animals domèstics abandonats, anualitat 2016

La Diputació de Tarragona, per acord de la Junta de Govern de 15 de juliol de 2016, ha atorgat a l'Ajuntament de Salomó una subvenció per import de 1.674,35 € per al finançament d'actuacions de protecció de la salut pública per a la gestió d'espècies plaga i espècies invasores en espais urbans i periurbans i 171,61 € per la recollida d'animals domèstics abandonats, anualitat 2016. La finalitat d'aquesta dotació és el finançament d'actuacions destinades a la reducció de la proliferació del mosquit tigre i la mosca negra i recollida d'animals abandonats.